Ice Princess
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

"Hello!! Nice to meet you all and please follow me..but thank you for visit my blogg..


Love

Dong Ho :)


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



                                                      <3    Pinky  <3    Ika Mika    <3    Pinky    <3

                                              


Nama Penuh aku Afiqah Hannani Zainuddin...
dan korang bolehlah panggil aku ika ataupun fiqa 
dan jgn sesekali pggil aku nani....klu aku dgr je org pggil aku nani...
aku akn marah...aku sndiri tk tau knpe..hehe..aku sekolah kt sekolah menengah kebangsaan meru..
tapi dah habis skolah dah...skolah meru mmg cuti cepat..hehe..
dan kt skolah aku ade sorg je kwn plg baik dan sekepale ngn aku..hehe
nme kwn aku tu najiha mahidin...die tu sengallah jugak...tapi die kalau
banding ngn aku..die lagi pandailah....dan kiteorg akn brkepit je kt skolah cam adk bradik..
jia ni..die tua dari aku..mksdnye..dari segibulan klhiranlah..jia lahir buln 4 dan aku buln 8 
jauhkan prbzaan antra kiteorg.....................................HEHEHEHEHEHE :)



Inilah gambar aku ngn jia...

Kiteorg mase ni..kt skolah lagi..mase tu..baru balik dari jamuan kt pss...yelah kiteorg kan
pngawas pss..tapi kiteorg bahgian APD mksdnye alat pandang dengar..
kiteorg pon tk tau..tapi mmg best kwn ngn jia ni..jia ni kalau dari jauh nmpk comel...
kalau dari dekat nampk gorgeous kan3? hehe..kalau aku..ntahlah...
takknlah aku sndiri nk ckp diri aku cantik ke comel...aku bukn jnis ske 
prsan..HEHEHEHEHEHEHEHE..

Mase jamuan tukan..kiteorg dapat mkn burger, hotdog, nuget dan air apple..
sedap..walaupun ringks tapi aku ttp suke
dan aku jugak..tahun dpn akan PMR..so insya'allah aku jadi
lagi pngaws apd...nnt ade jamuan lagi..mkn lagi..hahaha..makan! makan! makan!
tapi aku takutlah pulak nk pmr...kalau aku tk dapat
staright A's+ habislah..ayh aku tkkn blikn aku Iphone5..ayoyo...hehe..
Iphone5 tu phone idaman aku..lagi dari kcik..aku nkkn phone tu..heheh
oklah smpai sini jelah aku crite..lagi aku tk tau nk crite ape lagi..hehe..
so..jgn lpe add aku kt facebook..jgn ingt aku ade twitter ngn blogger je...aku ade facebook
jugak..jgn risau..kalau nk knal aku lagi dekat..just message me..
insya'allah aku akn reply..klu aku tk reply tu mksdnye aku..
tkde mse...untuk on9..ataupun..nk reply..so bye2 assalamualaikum :))

Jangan Lupe Add aku kat Facebook Okay! :) Thank you <3